Club van Honderd

Club van 100-lid worden

Doel van deze Club

De Club van Honderd maakt een doorstart met als doel geld ter beschikking te stellen voor bijzondere aanschaffingen, activiteiten of anderszins, vooral ten behoeve van de supporters, vrijwilligers in de algemene en sociale sfeer. De keuzes voor bestedingsdoelen worden zoveel mogelijk in overleg met het Hoofdbestuur en de Jeugdcommissie gemaakt. Uiteraard wordt het aandragen van suggesties voor een goede besteding zeer op prijs gesteld. Het lidmaatschap van deze Club van Honderd zorgt tevens voor extra betrokkenheid bij onze voetbalclub.

Waarom lid worden van de Club van Honderd?

De naam Club van Honderd doet misschien vermoeden dat het om een selecte club met een maximum aantal leden gaat maar het tegendeel is waar. ‘Hoe meer zielen hoe meer vreugd’ is ons motto!

• Je bijdrage wordt heel zorgvuldig en nuttig besteed
  • Vooral de supporters en vrijwilligers profiteren in diverse opzichten van onze financiële middelen
  • Je levert een bijdrage aan met name de sociale en maatschappelijke functie van SV Bolnes, zodat aan onze clubleden en supporters meer geboden kan worden dan pure voetbalfaciliteiten

Aanmelden bij de Club van Honderd
Een bijdrage kan al geleverd worden vanaf 25,- euro per jaar en kunt u zo groot maken als u zelf wilt.
Voor aanmelding, vragen en suggesties kun je bij de sponsorcommissie terecht. Vul onderstaand je gegevens in of meld je bij Michel Legerstee

(Bedrijfs)naam   : _____________________________________

Adres                   : _____________________________________

E-mail                  : _____________________________________

Telefoonnr.         : _____________________________________

Het is ook mogelijk om uw sponsorbedrag over te maken op de onderstaande rekening nummer. Onder vermelding van uw naam en Lidmaatschap Club van 100.

Stichting Vrienden van Bolnes
Correspondentieadres : [email protected]