Contributie SV Bolnes

Voor het inschrijven als lid kunt u gebruik maken van het inschrijfformulier, welke terug te vinden is onder de tab Ledenadministratie bovenaan deze pagina.

Gelieve het formulier geheel in te vullen. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met de Ledenadministratie.

Indien uw kind(eren) wel graag willen sporten, maar u ook goed op uw uitgaven moet letten, dan zijn er mogelijkheden dat het Jeugdsportfonds of de gemeente u hierbij kan helpen.

Voor alle info en aanvraagformulier klik op de banner “Kies onze Club” hiernaast.

Lid worden en bijbehorende contributie voor het  seizoen 2023/2024 (looptijd van16 juni 2023 tot 15 juni 2024:

Senioren + O23                                               € 230,00

O15 t/m O19                                                    € 210,00

O11 t/m O14                                                    €  190,00

O8 t/m O10                                                      € 150,00

Champions League (t/m 7 jaar)                    € 100,00

Cardio United                                                 € 120,00

Rustende leden                                                € 90,00

De letter O staat voor Onder die leeftijd.

Vanaf 16 Juni 2023 is ieder lid statutair automatisch verplicht tot het lidmaatschap en heeft hierbij ook een volledige contributie betalingsverplichting voor het seizoen 2023/2024.

Voor ouders met meerdere kinderen geldt een kortingsregel, voor meer informatie neem hiervoor contact op met Jeugdzaken

Overschrijven contributiebetaling naar SV Bolnes op bankrekening:

Rabobank NL79RABO0385416784  .

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!