Uitschrijven als Lid

• OVERSCHRIJVINGEN / BEËINDIGEN LIDMAATSCHAP

Indien je van plan bent SV Bolnes te verruilen voor een andere vereniging, moet je voor 15 juni van het huidige seizoen overschrijving aanvragen. Dit moet gebeuren bij je nieuwe club.
    Tevens dien je al op voorhand en wel uiterlijk 15 juni 2024, je opzegging als lid aan te melden of te bevestigen per email bij: [email protected] en bij het overgang naar een nieuwe vereniging de naam van je nieuwe vereniging te melden.
    Omdat een overschrijving tegenwoordig digitaal moet worden geregeld, is het van belang dat men voorafgaand aan het verzoek om overschrijving zorgt dat onderstaande zaken zijn geregeld:
    1. De contributie t/m het lopende seizoen is betaald.
    2. De boetes zijn betaald.
    3. Eventueel in het bezit zijnde kleding van de vereniging is ingeleverd.
    Ga dit zelf na en wacht hier niet mee tot er problemen ontstaan.
    Indien niet aan bovenstaande voorwaarden zijn voldaan zal de overschrijving niet worden goedgekeurd en blijft die geblokkeerd staan in het KNVB systeem tot aan de verplichtingen is voldaan.
    Je zal aan de verplichtingen moeten voldoen die je bij de aanvaarding van het lidmaatschap hebt geaccepteerd!!!

Vanaf 16 Juni 2023 is ieder lid statutair verplicht tot lidmaatschap en betaling van de volledige contributie verplichting voor het aankomende seizoen lopende van 1 Juli 2023 tot en met 30 Juni 2024.

Overschrijvingen:[email protected]